Zpět na hledáníAutomotive active suspension - case study on robust control (2011)výskyt výsledku
Identifikační kód | RIV/68407700:21230/11:00182922 |
---|---|
Název v anglickém jazyce | Automotive active suspension - case study on robust control |
Druh | O - Ostatní výsledky, které nelze zařadit do žádného z definovaných druhů výsledků |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | B - Fyzika a matematika |
Obor | BC - Teorie a systémy řízení |
Rok uplatnění | 2011 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 4 |
Počet domácích tvůrců | 4 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Martin Hlinovský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5386713) Jaroslav Honců (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5159687) Aleš Kruczek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9041907) Antonín Stříbrský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7051689) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Automotive suspension system is important part of car comfort and safety. In this article automotive active suspension with linear motor as actuator is designed using H-infinity control. This paper is focused on comparison of different controller designed for quart, half or full-car model (and always used for "full" car). Special attention is placed on energy demand of the whole system. Each controller configuration is simulated and then verified on the hydraulic quarter car test bed. |
Klíčová slova oddělená středníkem | Active suspension; Automation; Control; Full-car model |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
Odkaz na údaje z výzkumu | - |
Ostatní informace o výsledku
Předkladatel | České vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnická |
---|---|
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2012 |
Specifikace | RIV/68407700:21230/11:00182922!RIV12-MSM-21230___ |
Datum poslední aktualizace výsledku | 22.05.2012 |
Kontrolní číslo | 13010865 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Projekt podporovaný MŠMT v programu 1M | 1M0568 - Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II (2005 - 2009) |
---|