Identifikační kód |
RIV/68407700:21230/09:00170116 |
Název v anglickém jazyce |
Controller choice for car active suspension |
Druh |
J - Recenzovaný odborný článek (Jimp, Jsc a Jost) |
Poddruh |
- |
Jazyk |
eng - angličtina |
Obor - skupina |
B - Fyzika a matematika |
Obor |
BC - Teorie a systémy řízení |
Rok uplatnění |
2009 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
1 |
Počet tvůrců celkem |
4 |
Počet domácích tvůrců |
4 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Martin Hlinovský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5386713) Jaroslav Honců (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5159687) Aleš Kruczek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9041907) Antonín Stříbrský (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7051689) |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
Automotive suspension system design is very important part of the passengers comfort and safety. In this article automotive active suspension with electric linear motor as an actuator is designed. Due to many reasons H-infinity control is used. This paper is focused on comparison of different controller designed for quart, half or full-car controller (and always used for - full? car). Each controller configuration is simulated and then verified on the hydraulic quarter car test bed. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
robust control; active vehicle suspension; linear motors; energy control |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |