Identifikační kód |
RIV/68407700:21220/10:00178812 |
Název v původním jazyce | ASCsynLDS aktivní pérování vozidel v synergii s příčnou dynamickou stabilitou vozidla |
Název v anglickém jazyce |
ASCsynLDS Active Suspension Control in synergy with Lateral Dynamic Stability of vehicle |
Druh |
R - Software |
Jazyk |
cze - čeština |
Obor - skupina |
J - Průmysl |
Obor |
JC - Počítačový hardware a software |
Rok uplatnění |
2010 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
1 |
Počet tvůrců celkem |
2 |
Počet domácích tvůrců |
1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Michael Valášek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5864690) Vladislav Drobný (státní příslušnost: CZ - Česká republika) |
Popis výsledku v původním jazyce | Simulační model synergie řízeného pérování a příčné dynamické stability vozidla. Model užívá redundance sil mezi koly a vozovkou pro zajištění silové rovnováhy vozidla. Simulační model umožňuje jak užití nelineárních charakteristik pneumatik pro vytvoření stabilizačního momentu, tak jen posílení přítlačné síly na kole(ech), kde brzdné síly vyvinou stabilizační moment. |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
Simulation model of synergy between controlled suspension and lateral dynamic stability of a vehicle. The model uses the redundancy of forces between the wheels and the road for carrying out the vehicle force equilibrium. The simulation model enables both the usage of nonlinear tyre characterictics for causing the stabilization moment and the increasing of contact forces between the wheels and the road on which the braking forces cause the stabilization moment. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
vehicle, suspension control, lateral dynamic stability, nonlinear tyre characteristics, braking force |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |