Identifikační kód |
RIV/68407700:21220/10:00169055 |
Název v anglickém jazyce |
Pulse Rectifier Control for Electric Power Splitter of a Hybrid Propulsion System |
Druh |
D - Stať ve sborníku |
Jazyk |
eng - angličtina |
Obor - skupina |
J - Průmysl |
Obor |
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika |
Rok uplatnění |
2010 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
2 |
Počet tvůrců celkem |
3 |
Počet domácích tvůrců |
2 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Jaroslav Novák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7930313) Martin Novák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4560825) Zdeněk Čeřovský (státní příslušnost: CZ - Česká republika) |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
This paper presents a control structure proposal for output voltage control of a pulse rectifier powered from an electric power splitter with permanent magnets. This system is intended to be used in hybrid vehicles. Specific problems in this area are primarily the necessity to work in a broad range of output voltage frequencies, to provide power splitter output power limitations and to provide a significant output DC voltage boost. The control structure covers up both the full magnetic flux mode and themagnetic flux weakening mode as well. We present the experimental setup and experimental results obtained on a system with electric power splitter - pulse rectified - load. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
synchronous motor; electric power splitter; vector control |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |