Identifikační kód |
RIV/68407700:21220/06:02123940 |
Název v anglickém jazyce |
Computational Optimization of Split Injections and EGR in a Diesel Engine Using an Adaptive-Gradient Based Algorithm |
Druh |
C - Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Jazyk |
eng - angličtina |
Obor - skupina |
J - Průmysl |
Obor |
JT - Pohon, motory a paliva |
Rok uplatnění |
2006 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
1 |
Počet tvůrců celkem |
4 |
Počet domácích tvůrců |
2 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Jan Macek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8279209) Miloš Polášek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1394401) S. Srinivasan (státní příslušnost: CZ - Česká republika) F. X. Tanner (státní příslušnost: CZ - Česká republika) |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
Simulation of diesel split injection in a CR system in KIVA 3V coupled viz CTU OBEH codes for turbocharging simulation. Implemetation of gradient based algorithm to find limts of medium-speed engine efficiency at given pollutants – soot and nitrogen oxides – concentrations. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
CFD; common rail; coupled modelling; diesel combustion; gradient optimization; injection; simulation |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |