Zpět na hledáníImproving the Engine Transient Performance using Model-based Predictive Control (2006)výskyt výsledku
Identifikační kód | RIV/68407700:21220/06:00124011 |
---|---|
Název v anglickém jazyce | Improving the Engine Transient Performance using Model-based Predictive Control |
Druh | D - Stať ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | J - Průmysl |
Obor | JT - Pohon, motory a paliva |
Rok uplatnění | 2006 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 11 |
Počet domácích tvůrců | 11 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Vít Doleček (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8573220) Martin Florián (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8784043) Jan Macek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8279209) Miloš Polášek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1394401) Pavel Steinbauer (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4903684) Zbyněk šika (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4484061) Michal Takáts (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9050922) Ondřej Vaculín (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4881451) Michael Valášek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5864690) Jiří Vávra (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3218589) Oldřich Vítek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6360483) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | The paper deals with a model-based predictive control of a DI diesel engine equipped with Variable Geometry Turbine (VGT). The work is based on an integrated approach combining experiments and simulation tools of different levels. The formulation of a real-time engine model is the essential part of the work. The model and way how to employ experimental data is described in details in the paper. The steady state measurements on a real engine are used to calibrate a detailed engine model and to find optimal engine operating points. The detailed engine model is further used to extend the data set and to define dependencies of engine parameters such as indicated efficiency, max firing pressure, etc., in form of regression formulas or look up tables. The parameters are used in the simplified engine model which represents a quasi-dimensional one. |
Klíčová slova oddělená středníkem | VGT; diesel engine; predictive control; simulation |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |
Odkaz na údaje z výzkumu | - |
Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku
Název sborníku | Thermo-and Fluid Dynamic Processes in Diesel Engines |
---|---|
ISBN | 84-9705-982-4 |
ISSN | - |
e-ISSN | - |
Počet stran výsledku | 12 |
Strana od-do | |
Název nakladatele | Universidad Politécnica de Valencia |
Místo vydání | Valencia |
Místo konání akce | Valencia |
Datum konání akce | 12.09.2006 |
Typ akce podle státní příslušnosti účastníků | WRD - Celosvětová |
Kód UT WoS článku podle Web of Science | - |
EID výsledku v databázi Scopus | - |
Ostatní informace o výsledku
Předkladatel | České vysoké učení technické v Praze / Fakulta strojní |
---|---|
Dodavatel | MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) |
Rok sběru | 2011 |
Specifikace | RIV/68407700:21220/06:00124011!RIV11-MSM-21220___ |
Datum poslední aktualizace výsledku | 30.05.2011 |
Kontrolní číslo | 12419538 |
Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl
Projekt podporovaný MŠMT v programu 1M | 1M0568 - Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II (2005 - 2009) |
---|