Informační systém výzkumu,
vývoje a inovací

Rejstřík informací o výsledcích

Jednoduché vyhledávání

Zpět na hledáníImproving the Engine Transient Performance using Model-based Predictive Control (2006)výskyt výsledku

Identifikační kód RIV/68407700:21220/06:00124011
Název v anglickém jazyce Improving the Engine Transient Performance using Model-based Predictive Control
Druh D - Stať ve sborníku
Jazyk eng - angličtina
Obor - skupina J - Průmysl
Obor JT - Pohon, motory a paliva
Rok uplatnění 2006
Kód důvěrnosti údajů S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku 1
Počet tvůrců celkem 11
Počet domácích tvůrců 11
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců Vít Doleček (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8573220)
Martin Florián (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8784043)
Jan Macek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8279209)
Miloš Polášek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1394401)
Pavel Steinbauer (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4903684)
Zbyněk šika (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4484061)
Michal Takáts (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 9050922)
Ondřej Vaculín (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4881451)
Michael Valášek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 5864690)
Jiří Vávra (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3218589)
Oldřich Vítek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6360483)
Popis výsledku v anglickém jazyce The paper deals with a model-based predictive control of a DI diesel engine equipped with Variable Geometry Turbine (VGT). The work is based on an integrated approach combining experiments and simulation tools of different levels. The formulation of a real-time engine model is the essential part of the work. The model and way how to employ experimental data is described in details in the paper. The steady state measurements on a real engine are used to calibrate a detailed engine model and to find optimal engine operating points. The detailed engine model is further used to extend the data set and to define dependencies of engine parameters such as indicated efficiency, max firing pressure, etc., in form of regression formulas or look up tables. The parameters are used in the simplified engine model which represents a quasi-dimensional one.
Klíčová slova oddělená středníkem VGT; diesel engine; predictive control; simulation
Stránka www, na které se nachází výsledek -
Odkaz na údaje z výzkumu -

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníku Thermo-and Fluid Dynamic Processes in Diesel Engines
ISBN 84-9705-982-4
ISSN -
e-ISSN -
Počet stran výsledku 12
Strana od-do
Název nakladatele Universidad Politécnica de Valencia
Místo vydání Valencia
Místo konání akce Valencia
Datum konání akce 12.09.2006
Typ akce podle státní příslušnosti účastníků WRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science -
EID výsledku v databázi Scopus -

Ostatní informace o výsledku

Předkladatel České vysoké učení technické v Praze / Fakulta strojní
Dodavatel MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru 2011
Specifikace RIV/68407700:21220/06:00124011!RIV11-MSM-21220___
Datum poslední aktualizace výsledku 30.05.2011
Kontrolní číslo 12419538

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu 1M 1M0568 - Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II (2005 - 2009)
Vyhledávání ...