Identifikační kód |
RIV/46747885:24210/12:#0002739 |
Název v původním jazyce | Závěs kola vozidla, zvláště vozidla pro jízdu v nerovném terénu |
Název v anglickém jazyce |
Suspension of vehicle wheel, especially of vehicle for rough terrain driving |
Druh |
P - Patent |
Jazyk |
cze - čeština |
Obor - skupina |
J - Průmysl |
Obor |
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení |
Rok uplatnění |
2012 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
1 |
Počet tvůrců celkem |
1 |
Počet domácích tvůrců |
1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Miroslav Šír (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 1743023) |
Popis výsledku v původním jazyce | Závěs kola vozidla charakteristický tím, že pružicí-tlumicí jednotka je na rám vozidla připojena přes valivou kinematickou vazbu tvořenou ozubeným hřebenem a ozubeným segmentem, který může být aktivně řízen systémem stabilizace rámu vozidla a jeho nástavby. Závěs umožňuje extrémně velký zdvih kola při minimálním zdvihu tlumiče. |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
Suspension of vehicle wheel characterised in that, the spring-damper unit is coupled to the vehicle frame by a rolling kinematic pair consisting from a rack and a pinion segment which can be actively controlled by a vehicle frame and superstructure stabilization system. The suspension enables extremely high run of the wheel while run of the damper is minimal. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
vehicle suspension |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=1404833&lan=cs |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |