Informační systém výzkumu,
vývoje a inovací

Rejstřík informací o výsledcích

Jednoduché vyhledávání

Zpět na hledáníModel by-wire (wheel) Steering (2011)výskyt výsledku

Identifikační kód RIV/46747885:24210/11:#0002604
Název v původním jazyceModel by-wire (wheel) Steering
Název v anglickém jazyce Model by-wire (wheel) Steering
Druh J - Recenzovaný odborný článek (Jimp, Jsc a Jost)
Poddruh -
Jazyk cze - čeština
Obor - skupina J - Průmysl
Obor JR - Ostatní strojírenství
Rok uplatnění 2011
Kód důvěrnosti údajů S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku 1
Počet tvůrců celkem 3
Počet domácích tvůrců 3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců Pavel Brabec (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3159612)
Miroslav Malý (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7394411)
Robert Voženílek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7330448)
Popis výsledku v původním jazyceVehicle driving stability and maneuverability may be achieved by optimalized chassis control, especially by wheel directional control. Integrated electronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integratedelectronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integrated electronic control systems are developing very quickly and in comparison with those from the 80s they feature substantially higher performance. ?Electronics? is not only a part of the systems for the distribution of power while braking but also for vehicle driving stability. The use of such a system in combination with the directional control where the ?deflection? of each wheel is subject to an autonomous actuating unit (actuator) will result in further development of the integrated control system and application of so called by-wire technologies.
Popis výsledku v anglickém jazyce Vehicle driving stability and maneuverability may be achieved by optimalized chassis control, especially by wheel directional control. Integrated electronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integratedelectronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integrated electronic control systems are developing very quickly and in comparison with those from the 80s they feature substantially higher performance. ?Electronics? is not only a part of the systems for the distribution of power while braking but also for vehicle driving stability. The use of such a system in combination with the directional control where the ?deflection? of each wheel is subject to an autonomous actuating unit (actuator) will result in further development of the integrated control system and application of so called by-wire technologies.
Klíčová slova oddělená středníkem steer-by-wire; four-wheel steering
Stránka www, na které se nachází výsledek http://www.hydropneutech.sk/
Odkaz na údaje z výzkumu -

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název periodika Hydraulika a pneumatika
ISSN 1335-5171
e-ISSN -
Svazek periodika 2011
Číslo periodika v rámci uvedeného svazku 1
Stát vydavatele periodika SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku 3
Strana od-do 43-45
Kód UT WoS článku podle Web of Science -
EID výsledku v databázi Scopus -
Způsob publikování výsledku -
Předpokládaný termín zveřejnění plného textu výsledku -

Ostatní informace o výsledku

Předkladatel Technická univerzita v Liberci / Fakulta strojní
Dodavatel MSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru 2012
Specifikace RIV/46747885:24210/11:#0002604!RIV12-MSM-24210___
Datum poslední aktualizace výsledku 22.05.2012
Kontrolní číslo 13200903

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Výzkumný záměr podporovaný MŠMT MSM4674788501 - Optimalizace vlastností strojů v interakci s pracovními procesy a člověkem (2005 - 2011)
Vyhledávání ...