Identifikační kód |
RIV/46747885:24210/08:#0000159 |
Název v původním jazyce | EXPERIMENTÁLNÍ VOZIDLO |
Název v anglickém jazyce |
EXPERIMENTAL VEHICLE |
Druh |
D - Stať ve sborníku |
Jazyk |
cze - čeština |
Obor - skupina |
J - Průmysl |
Obor |
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení |
Rok uplatnění |
2008 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
2 |
Počet tvůrců celkem |
3 |
Počet domácích tvůrců |
3 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Pavel Brabec (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3159612) Miroslav Malý (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7394411) Robert Voženílek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 7330448) |
Popis výsledku v původním jazyce | Stabilita při jízdě a ovladatelnost vozu byly vždy významné požadavky. Jejich uspokojení a zdokonalení patřilo mezi hlavní cíle konstruktéra. Proto také byl a nadále je kladen důraz na vlastnosti podvozku, na mechaniku zavěšení kol, na kvalitu vypružení,ale rovněž na ovládání rychlosti (včetně brzdění) a na směrové řízení vozidla. |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
Stability while driving and control over the vehicle have always been really important. To meet and improve both of them, it repre-sents the main goals of every designer. For this reason, the chassis characteristics, the mechanic features of wheel suspension, the quality of mechanical, hydraulic or air suspension, but also the speed control (including brakes) and vehicle directional control have been always emphasized. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
Experimental vehicle; Steer-by-Wire |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |