Identifikační kód |
RIV/46747885:24210/08:#0000149 |
Název v původním jazyce | Moderní systémy vstřikování paliva vhodné pro vznětové motory |
Název v anglickém jazyce |
MODERN FUEL INJECTION SYSTEMS AVAILABLE DIESEL-ENGINES. |
Druh |
D - Stať ve sborníku |
Jazyk |
cze - čeština |
Obor - skupina |
J - Průmysl |
Obor |
JT - Pohon, motory a paliva |
Rok uplatnění |
2008 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
1 |
Počet tvůrců celkem |
1 |
Počet domácích tvůrců |
1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Celestýn Scholz (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6196144) |
Popis výsledku v původním jazyce | Příspěvek popisuje důvody, které vedou výrobce vznětových motorů k požadavkům na zvyšování vstřikovacích tlaků palivových systémů. Diskutují se vývojové trendy dnes nejpoužívanějších palivových systémů Common rail se zdůrazněním jejich výhod a nevýhod proti systémům ovládaných mechanicky nebo hydraulicky. Otevřenou otázkou zůstává jejich použitelnost pro alternativní paliva, jako je bionafta, rostlinný olej apod. |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
This paper describes the reasons that motivate the manufacturers of Diesel engines to raise requirements on an increase of injection pressures of fuel systems. The development trends of the currently most employed fuel systems, Common Rail, are discussed, laying emphasis upon their advantages and disadvantages in comparison with systems governed mechanically or hydraulically. The possibility of their use for alternative fuels, such as bio Diesel oil, vegetable oil etc. remains an unsolved issue. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
Injection system; Diesel engine; Common Rail |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |