Identifikační kód |
RIV/67985955:_____/20:00535431 |
Název v původním jazyce | Sozioökonomische, ethische und pädagogische Aspekte der aktuellen nationalen Debatte über die Vierte Industrielle Revolution in der Tschechischen Republik |
Název v anglickém jazyce |
Socio-economic, ethical and educational aspects of the current national debate on the Fourth Industrial Revolution in the Czech Republic |
Druh |
C - Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Jazyk |
ger - němčina |
Vědní obor |
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology |
Rok uplatnění |
2020 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
1 |
Počet tvůrců celkem |
1 |
Počet domácích tvůrců |
1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Petr Machleidt (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3347125) |
Popis výsledku v původním jazyce | Die Schlüsselrolle im Industrie 4.0-Prozess wird auch in der Tschechischen Republik der Mensch spielen. Sein Wissen und Können müssen neue Kenntnisse in Maschinenbau, Informatik, Elektronik und Kybernetik beinhalten. Im Einklang mit dem Konzept von Industrie 4.0 muss sich die Verknüpfung von sozial- und geisteswissenschaftlichen Erkenntnissen in der Entwicklung und der Lehre von Fachgebieten auch im Bereich dieser Branchen widerspiegeln. |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
People will also play a key role in the Industry 4.0 process in the Czech Republic. His knowledge and skills must include new knowledge in mechanical engineering, computer science, electronics and cybernetics. In line with the concept of Industry 4.0, the link between social sciences and humanities knowledge must also be reflected in the development and teaching of subject areas in these industries. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
Industry 4.0 process;Education 4.0;Collaboration between schools and businesses;Development of modern technology |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |