Informační systém výzkumu,
vývoje a inovací

Rejstřík informací o výsledcích

Jednoduché vyhledávání

Zpět na hledáníWir lernen die Missverständnisse und Fehlvorstellungen der Studenten zu beheben (2008)výskyt výsledku

Identifikační kód RIV/67985840:_____/08:00314209
Název v původním jazyceWir lernen die Missverständnisse und Fehlvorstellungen der Studenten zu beheben
Název v anglickém jazyce We learn to eliminate student´s false images and misconceptions
Druh D - Stať ve sborníku
Jazyk ger - němčina
Obor - skupina A - Společenské vědy
Obor AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění 2008
Kód důvěrnosti údajů S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku 2
Počet tvůrců celkem 1
Počet domácích tvůrců 1
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců Marie Tichá (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8286469)
Popis výsledku v původním jazyceOft wird die Forderung die Kultur des Mathematikunterrichts zu vervollkommen hervorgehoben. Diese Forderung stellt hohe Ansprüche an die Professionalisierung der Arbeit der Lehrer. Der Beitrag erwähnt einige Beispiele der Entfaltung von Fähigkeiten der Studenten und der Lehrer der Grundschule, die in der Praxis tätig sind, produktive Lernprozesse, welche die intelektuelle Tätigkeiten der Schüler unterstützen, zu entwickeln. Die Arbeiten der Studenten die versucht haben Arten und Weisen der Reedukation der konkreten Missverständnisse der Schüler zu finden, bilden den Ausgangspunkt des Beitrages.
Popis výsledku v anglickém jazyce Demand for improvement of mathematics classroom culture entails claims of professionality of teachers. In the contribution are shown some suggestions to develop ability of both teacher students and in-service teachers to create atmosphere that stimulatesintellectual activities of students. The background of contribution are examples of the teacher students in course of searching for the ways of reeducation of misconceptions.
Klíčová slova oddělená středníkem teacher students; professionality of teachers; intellectual activities of students
Stránka www, na které se nachází výsledek -
DOI výsledku -
Odkaz na údaje z výzkumu -

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníku 42. Tagung für Didaktik der Mathematik
ISBN 978-3-9811015-7-7
ISSN -
e-ISSN -
Počet stran výsledku 4
Strana od-do
Název nakladatele WTM-Verlag
Místo vydání Münster
Místo konání akce Budapest
Datum konání akce 13.03.2008
Typ akce podle státní příslušnosti účastníků EUR - Evropská
Kód UT WoS článku podle Web of Science -
EID výsledku v databázi Scopus -

Ostatní informace o výsledku

Předkladatel Matematický ústav AV ČR, v. v. i.
Dodavatel AV0 - Akademie věd České republiky (AV ČR )
Rok sběru 2009
Specifikace RIV/67985840:_____/08:00314209!RIV09-AV0-67985840
Datum poslední aktualizace výsledku 20.08.2009
Kontrolní číslo 11606604

Informace o dalších výskytech výsledku dodaného stejným předkladatelem

Dodáno GA ČR v roce 2009 RIV/67985840:_____/08:00314209 v dodávce dat RIV09-GA0-67985840/01:1

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Výzkumný záměr podporovaný AV ČR AV0Z10190503 - Rozvoj a prohloubení obecných matematických poznatků a jejich užití v dalších vědních oborech a v praxi (2005 - 2010)
Vyhledávání ...