Identifikační kód |
RIV/67985840:_____/08:00314209 |
Název v původním jazyce | Wir lernen die Missverständnisse und Fehlvorstellungen der Studenten zu beheben |
Název v anglickém jazyce |
We learn to eliminate student´s false images and misconceptions |
Druh |
D - Stať ve sborníku |
Jazyk |
ger - němčina |
Obor - skupina |
A - Společenské vědy |
Obor |
AM - Pedagogika a školství |
Rok uplatnění |
2008 |
Kód důvěrnosti údajů |
S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku |
2 |
Počet tvůrců celkem |
1 |
Počet domácích tvůrců |
1 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců |
Marie Tichá (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8286469) |
Popis výsledku v původním jazyce | Oft wird die Forderung die Kultur des Mathematikunterrichts zu vervollkommen hervorgehoben. Diese Forderung stellt hohe Ansprüche an die Professionalisierung der Arbeit der Lehrer. Der Beitrag erwähnt einige Beispiele der Entfaltung von Fähigkeiten der Studenten und der Lehrer der Grundschule, die in der Praxis tätig sind, produktive Lernprozesse, welche die intelektuelle Tätigkeiten der Schüler unterstützen, zu entwickeln. Die Arbeiten der Studenten die versucht haben Arten und Weisen der Reedukation der konkreten Missverständnisse der Schüler zu finden, bilden den Ausgangspunkt des Beitrages. |
Popis výsledku v anglickém jazyce |
Demand for improvement of mathematics classroom culture entails claims of professionality of teachers. In the contribution are shown some suggestions to develop ability of both teacher students and in-service teachers to create atmosphere that stimulatesintellectual activities of students. The background of contribution are examples of the teacher students in course of searching for the ways of reeducation of misconceptions. |
Klíčová slova oddělená středníkem |
teacher students; professionality of teachers; intellectual activities of students |
Stránka www, na které se nachází výsledek |
- |
DOI výsledku |
- |
Odkaz na údaje z výzkumu |
- |