Informační systém výzkumu,
vývoje a inovací

Centrální evidence projektů

Jednoduché vyhledávání

Zpět na hledáníTL01000274 - Publish and Flourish: Podpora publikační činnosti doktorandů a školitelů (2018-2021, TA0/TL)

Identifikační kód TL01000274
Důvěrnost údajů C - Předmět obchodního tajemství podle par.17-20 obch.zákoníku, název, anotace, příp. zhodnocení výsledků řešení dodané do IS VaV jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné
Název projektu v původním jazyce Publish and Flourish: Podpora publikační činnosti doktorandů a školitelů
Název projektu anglicky Publish and Flourish: Publication Activity Support for PhD Students and their Supervisors
Poskytovatel TA0 - Technologická agentura ČR (TA ČR)
Program TL - Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA  (2018 - 2025)
Kategorie VaV AP - Aplikovaný výzkum
Hlavní vědní obor 60201 - General language studies
Vedlejší vědní obor 50803 - Information science (social aspects)
Další vedlejší vědní obor 50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Zahájení řešení 01.03.2018
Ukončení řešení 30.11.2021
Datum posledního uvolnění účelové podpory 28.02.2021
Číslo smlouvy TL01000274 - Smlouva o poskytnutí podpory
Poslední stav řešení U - Ukončený (rok ukončení projektu < rok sběru dat, v roce sběru dat již není financován ze SR)
tis. Kč **
Finance projektu
2018201920202021celkem
Výše podpory z národních zdrojů1 054 000,0010541 403 912,0014041 403 912,0014041 262 703,0012635 124 527,005125
Výše podpory z veřej. zahraničních zdrojů ***0,0000,0000,0000,0000,000
Neveřejné tuzem. a zahr. zdroje financování----285 543,00286
Ostatní veřejné zdroje financování----324 758,00325
Celkové uznané náklady1 181 000,0011811 570 560,0015711 570 560,0015711 412 772,0014135 734 892,005735
Typčerpanéčerpanéčerpanéčerpané

** Finance v tisících Kč jsou automaticky zaokrouhleny z částky v jednotkách Kč s přesností na 2 desetinná místa
*** Výše podpory z veřejných zahraničních zdrojů je sledována od období sběru 2020

Zobrazit skutečně čerpané finance projektu z národních zdrojů »

Druh soutěže VS - Veřejná soutěž
Veřejná soutěž ve výzkumu, vývoji a inovacích STA02018TL010 - Veřejná soutěž (TA0/TL)
Cíle řešení v původním jazyce Na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava (VŠB-TUO) začneme budovat systém podpůrných mechanismů pro akademické psaní v angličtině a publikační činnost doktorandů. Tento systém bude mít podobu modulárních blended-learningových kurzů pro doktorandy, seminářů pro školitele a metodické příručky pro vyučující v kurzech akademického psaní. Všechny části systému budou propojené, aby mohlo dojít k systémové změně a k zavedení na VŠB-TUO dosud neexistující celouniverzitní podpory publikační činnosti doktorandů. Očekáváným přínosem je zlepšení výzkumných a komunikačních dovedností doktorandů, které povedou k úspěšnější a méně bolestivé publikační činnosti a rozložení zodpovědnosti školitelů za vzdělávání doktorandů do vícera zdrojů.
Cíle řešení v anglickém jazyce VSB–Technical University Ostrava will launch a system of structural mechanisms to support academic writing in English and publishing efforts of PhD students. The system will consist of modular blended-learning courses for doctoral students, workshops for dissertation advisors/ supervisors, and a teaching manual for academic writing course instructors. Individual parts of the system will be linked to ensure a systemic change and a successful introduction of university-wide support mechanisms for doctoral students' publishing activities.The project is designed to improve students' communication and research skills leading to higher quality publication output. By supporting doctoral students, the project will also support student advisors.
Klíčová slova v anglickém jazyce academic writing; publication activities; blended-learning; science and research; PhD students; supervisors
Kontrolní číslo stavu projektu v letech 2018: 190692486 ( v1.0 )
2019: 190699627 ( v1.0 )
2020: 190710857 ( v1.0 )
2021: 190719504 ( v1.0 )
2022: 190735936 ( v1.0 )
Datum dodání posledního záznamu o projektu 30.06.2022
Systémové označení dodávky dat CEP22-TA0-TL-U

Účastníci projektu

Počet příjemců 1
Počet dalších účastníků projektu 1
Příjemce Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / Centrum energetického využití netradičních zdrojů energie
ŘešitelMgr. Alena Kašpárková, Ph.D. (státní příslušnost: CZ - Česká republika, vedidk: 1181300)
Další osoby podílející se na řešeníprof. Ing. Stanislav Mišák, Ph.D. (státní příslušnost: CZ - Česká republika, vedidk: 4009940)
Další účastník projektu Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.
ŘešitelMgr. Kamila Etchegoyen Rosolová, Ph.D. (státní příslušnost: CZ - Česká republika, vedidk: 8276532)

tis. Kč **
Finance účastníků projektuPoznámka: Finance účastníků projektu jsou sledovány od roku 2007, investiční prostředky od roku 2013, prostředky ze zahraničních zdrojů od roku 2020

Celkové uznané náklady2018201920202021
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / CENET - Centrum Energetického využití655 000,00655773 952,00774773 952,00774652 548,00653
Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.526 000,00526796 608,00797796 608,00797760 224,00760
Výše podpory z národních zdrojů2018201920202021
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / CENET - Centrum Energetického využití589 000,00589696 556,00697696 556,00697587 293,00587
Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.465 000,00465707 356,00707707 356,00707675 410,00675
Výše podpory z veřejných zahraničních zdrojů2018201920202021
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / CENET - Centrum Energetického využití0,0000,0000,0000,000
Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.0,0000,0000,0000,000
Investiční prostředky z podpory ze státního rozpočtu na účastníka v daném roce2018201920202021
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / CENET - Centrum Energetického využití0,0000,0000,0000,000
Ústav pro jazyk český AV ČR, v. v. i.0,0000,0000,0000,000

** Finance v tisících Kč jsou automaticky zaokrouhleny z částky v jednotkách Kč s přesností na 2 desetinná místa

Zobrazit skutečně čerpané prostředky z národních zdrojů na účastníka »

Výsledky projektu v RIV

Počet výsledků projektu v RIV celkem 22
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/20:10245897 - Supporting Academic Writing and Publication Practice: PhD Students in Engineering and their Supervisors (2020)
Výsledek druhu D RIV/61989100:27350/20:10245901 - A Geocaching Game 'Meet Your Editor' as a Teaser for Writing Courses (2020)
Výsledek druhu J RIV/61989100:27350/21:10248490 - How do I cook an Impact Factor article if you do not show me what the ingredients are? (2021)
Výsledek druhu J RIV/61989100:27350/21:10248507 - Potřebujeme na univerzitách vyučovat Akademické psaní? Příklad dobré praxe z ÚJČ AV ČR a VŠB-TUO (2021)
Výsledek druhu M RIV/61989100:27350/21:10248508 - EATAW 2021 (2021)
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/21:10248510 - EATAW 2021 Book of Abstracts (2021)
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/21:10248582 - Publish and Flourish: Systemic approach to doctoral writing at VSB-Technical University of Ostrava (2021)
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/21:10248766 - Writing for Publication: Teacher Training (2021)
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/22:10249997 - Writing for Publication: Teacher Training (2022)
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/22:10251236 - EATAW2021: Selected papers from the 11th Conference of the European Association for the Teaching of Academic Writing, VSB-Technical University of Ostrava (online), Czech Republic, July, 2021 (2022)
Výsledek druhu O RIV/61989100:27350/22:10251301 - Journal of Academic Writing, Vol. 12 No. 1 (2022): Selected papers from the 11th Conference of the European Association for the Teaching of Academic Writing (2022)
Výsledek druhu J RIV/61989100:27350/23:10252410 - Writing to Learn, Writing for Publication, and Teacher Training: A Commented Interview with Dana L. Driscoll (2023)
Výsledek druhu W RIV/61989100:27350/23:10253991 - Methods for Offering Feedback for Dissertation Writers and other Advanced Students (2023)
Výsledek druhu W RIV/61989100:27350/23:10254029 - Supporting Writing to Learn in the Disciplines (2023)
Výsledek druhu W RIV/61989100:27350/23:10254051 - Professional Development Day For PhD Student Supervisors in the Sciences (2023)
Výsledek druhu D RIV/68378092:_____/20:00543048 - A Geocaching Game „Meet Your Editor“ as a Teaser for Writing Courses (2020)
Výsledek druhu O RIV/68378092:_____/21:00546154 - EATAW 2021: 11th Conference of the European Association for the Teaching of the Academic Writing: Book of abstracts (2021)
Výsledek druhu J RIV/68378092:_____/21:00546166 - How Do I Cook an Impact Factor Article If You Do Not Show Me What the Ingredients Are? (2021)
Výsledek druhu O RIV/68378092:_____/21:00553934 - Writing for Publication: Teacher Training (2021)
Výsledek druhu V RIV/68378092:_____/21:00553940 - Odborná zpráva k projektu TL01000274 - Publish and Flourish: Podpora publikační činnosti doktorandů a školitelů (2021)
Výsledek druhu J RIV/68378092:_____/21:00554010 - Potřebujeme na univerzitách vyučovat Akademické psaní? Příklad dobré praxe z ÚJČ AV ČR a VŠB-TUO (2021)
Výsledek druhu M RIV/68378092:_____/21:00554018 - EATAW 2021 (2021)

Hodnocení dokončeného projektu

Hodnocení výsledků U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků řešení česky Projekt zcela naplnil zadání dle návrhu a dospěl k dosažení plánovaných cílů a výstupů dle Smlouvy. Dosažené výsledky mají potenciál být užitečným výstupem z hlediska získaných poznatků.
Vyhledávání ...